پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : باشگاه امید

امیربار برد به عنوان تیم دوم صعود کرد...

 

تیم امیربار دیشب در یک بازی کاملا یکطرفه با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید.دقایق پایانی این مسابقه به علت درگیری ناتمام ماند.

جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم امیربار امشب برای دومی می جنگد...

 

با توجه به 3.صفر زدن بازی اول این تیم امشب امیربار در یک بازی حساس برای دوم بودن با تیم شهیدصدر می جنگد.تیم امیر بار درصورت پیروزی در این بازی از مرحله گروهی صعود خواهد کرد.

جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : باشگاه امید

بازی اول امیربار 3 بر صفر به نفع اتحاد زده شد...

 

کمیته اجرایی مسابقات دیروز اعلام کرد که بازی اول دو تیم امیر بار و اتحاد 3 بر صفر به سود تیم اتحاد زده شد.سید علی بازیکن تیم امیر بار به صورت تقلبی در این مسابقه حاضر شده بود.این بازی با نتیجه 15 بر1 به سود امیر باز به پایان رسیده بود.

جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 15:6 ::  نويسنده : باشگاه امید

تکلیف گروه اول مسابقات مشخص شد...امید و پیام صعود کردند...

 

پس از انجام بازی های گزوهی در گروه اول تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.دو تیم امید و پیام به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم صعود کردند.جدول گروه اول مسابقات به این شکل است.

نام تیم   بازی برد باخت مساوی امتیاز تفاضل
    امید       3     2      _          1       7      5+
    پیام      3    2      1         _       6       0
   پگاه       3     1      1         1       4       1-
  مکتب        3    _      3         _        _       4-

 

جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : باشگاه امید

خوشحالیم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم...

 

مربی تیم امید پس از پایان بازی اظهار داشت: که خوشحالیم در بازی که بیشتر به بازیکنان جانشین بازی دادیم به پیروزی رسیدیم.ما با حوصله بازی کردیم در دقایقی بازیکنانمان کنترل خود را از دست دادند که خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم این برای ما اتفاق خوبی بود.ما به پیروزی نیاز داشتیم تا سرگروه شیم ولی ما با ارنج کامل به میدان نرفتیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.

جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : باشگاه امید

پیروزی تیم امید در بازی دیشب...

 

دیشب در بازی که با تاخیر زیاد در ساعت 24 اغاز شد، تیم امید بانتیجه 2 بر0 تیم مکتب را شکست داد.تیم امید که بیشتر به بازیکنان نیمکت نشین خود بازی داد تمام بازیکنان را به میدان فرستاد درتمام دقایق بازی از حریف خود سرتر بود و بازی قابل قبولی انجام دادند.نکته جالب کارت زرد گرفتن 4 بازیکن تیم امید علی فرهادزاده و امیر عبدالخانی و کامران دیناروند و نادر حیدری بود.در نیمه دوم علی حیاتی بازیکن مصدوم این تیم بعد از دو بازی به میدان رفت.هادی چنانی و امیر عبدالخانی گلزنان این بازی بودند.

پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : باشگاه امید

امشب تیم امید دربازی تشریفاتی برای مکتب برای سرگروهی می جنگد...

 

امشب از ساعت 23.30 تیم امید در اخرین بازی گروهی خود  به مصاف تیم حذف شده مکتب خواهد رفت.تیم امید در صورت پیروزی به عنوان تیم اول از این گروه صعود خواهد کرد.

پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : باشگاه امید

شکست پگاه از پیام در روز سوم بازی ها،همه چیز را عوض کرد...

 

در شب سوم بازی ها دیشب تیم پیام با نتیجه 3بر1 تیم پگاه را شکست داد و صعود خود را حتمی کرد.تیم پگاه تا دقیقه 35 با یک گل جلو بود که در 5 دقیقه پایانی 3 گل دریافت کرد تا در استانه حذف از مسابقات قرار بگیرد.درصورتی که تیم امید بازی اخر خود را با اختلاف 5 گل ببازد تیم پگاه صعود خواهد کرد.

چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : باشگاه امید

امیربار امشب در فکر حتمی کردن صعود خود ...

 

تیم امیر بار که همه از شانس اول این تیم برای قهرمانی حرف می زنند امشب در دومین بازی خود به مصاف تیم شهیدصدر می رود.تیم امیر در بازی اول خود بانتیجه 16 بر1 به پیروزی رسید.

چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم اپادانا هم حذف شد....

 

تیم خوب اپادانا که کار سختی برای صعود از گروه سوم نداشت دیشب باشکست در بازی خود مقابل کهکشانی ها با دو شکست در دو بازی خود حذف شد و بازی اخر این تیم تشریفاتی شد.تیم اپادانا با نتیجه 4بر3 مغلوب کهکشانی ها شد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش و آدرس fcomid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

 
 
 
وبلاگافکت نوار وضعیت