پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : باشگاه امید

از این سه بازی فقط سه پیروزی میخواهیم......

 

امیر عبدالخانی بازیکن خوب این روزهای این تیم درمورد سه بازی حساس پیش روی ان ها اظهار کرد: ما از این سه بازی فقط سه پیروزی میخواهیم، تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد چند بازی اخر به هماهنگی لازم رسیدیم نمایش خوبی از خود نشان دادیم و به پیروزی رسیدیم و بدون شک در این سه بازی نتیجه ای جز سه پیروزی ما را نارحت می کند.

جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : باشگاه امید

چرا باید در فاصله چهار روز سه بازی سخت انجام داد ؟

 

نکته جالب اینجاست که تیم امید ازاین سه تیم درخواست بازی کرده و به دو تیم پاس و مسجدنبی پیشنهاد داده که در سانس انها باهم روبرو شوند. تیم امید خود خواسته که در فاصله چهارروز با این سه تیم که هرکدام از این تیم ها به روش مختلفی بازی میکند دیدار کند.این تیم بعداز جام رمضان به اونصورت در شرایط مثل جام قرار نگرفته و با توجه به اضافه کردن چند بازیکن جدید حالا میتوان گفت که به هماهنگی کافی رسیده اما حالا انها  قصد دارند که با انجام این سه بازی تیم خود را ارزیابی کنند که واقعا این برنامه به تیم امید کمک زیادی میکند.

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم امید فوتسال شوش را دوباره گرم میکند....

 

روبرو شدن تیم امید با این سه تیم ،بخصوص دو تیم پاس و مسجدنبی دو تیمی که هواداران زیادی در پایین شهر دارند جذابیت های خاص خود را به دنبال دارد.تیم امید با حذف این دو تیم قدرتمند شوش به قهرمانی رسید.

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : باشگاه امید

سه بازی حساس در فاصله چهارروز برای تیم امید....

 

تیم امید در هفته اینده در فاصله چهارروز سه بازی حساس انجام خواهد داد.تیم امید روز دوشنبه با تیم رضالطیفی و روز سه شنبه با تیم پاس در سالن یادگار و روز پنجشنبه با تیم مسجدنبی در سالن یادگار روبرو خواهد شد.برای اطلاع از تاریخ دقیق و ساعت بازی ها به صحفه (برنامه بازی ها) مراجعه کنید.

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : باشگاه امید

از بازی کردن در این تیم لذت بردم.....

 

احمد نیسی بازیکن جدید تیم امید بعد از اولین بازی خود در این تیم اظهار کرد:خیلی خوشحالم که به این تیم پیوستم.واقعا از بازی کردن در این تیم لذت بردم، انتظار نداشتم که این تیم تا این اندازه خوب بازی کند و هرکدام از بازیکنان بازی حساب شده ای انجام دهند.

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : باشگاه امید

شماره 11 تیم امید به احمد نیسی رسید....

 

احمد نیسی پس از صحبت های انجام شده بین دوطرف به تیم امید پیوست.این بازیکن در حال حاضر برای  تیم استقلال شوش توپ میزند.

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : باشگاه امید

پیروزی دیگر برای تیم امید....

 

تیم شیفتگان هم با تمام تلاش خود نتوانست نتیجه خوبی در مقابل تیم امید که این روزها شرایط خوبی دارد، به دست اورد و با نتیجه 9بر2 مغلوب این تیم شد.تیم امید در همان ثانیه های اول صاحب یک ضربه پنالتی شد که اصغرورمزیار تمام کننده خوب این تیم توپ را به تور دروازه چسباند.درادامه تیم امید کامل بازی را در اختیار خود گرفت و در اخر بانتیجه 9بر2 به پیروزی رسید.در این بازی قاسم کعب به علت مصدومیت فقط ده دقیقه اخر به میدان رفت.برای تیم امید اصغرورمزیار 3بار ،علی فرهادزاده و امیر عبدالخانی هرکام 2بار و قاسم کعب و کامران دیناروند هرکدام 1 بار موفق به گلزنی شئدند.

بازیکنان امید:

1.کیانوش 2.علی فرهادزاده 3.امیرعبدالخانی 4.اصغرورمزیار 5.کامران دیناروند 6.قاسم کعب 7.احمد نیسی

دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 15:9 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم شیفتگان امروز در مقابل امید قرار خواهد گرفت....

 

امشب تیم شیفتگان در مقابل تیم امید قرار خواهد گرفت.این بازی از ساعت 22 در سالن حجاب اغاز میشود.این دوتیم یکبار در جام رمضان مقابل هم قرار گرفتند که تیم امید با نتیجه 7برصفر به پیروزی رسید و تیم شیفتگان امیدوار است که به نوعی امشب از تیم امید انتقام بگیرد.

یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : باشگاه امید

مصاحبه با بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2010



ادامه مطلب ...
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : باشگاه امید

به داشتن چنین بازیکنانی افتخار میکنم....

 

مجتبی ملکی مربی تیم امید بعد از پایان بازی اظهار کرد که به داشتن چنین بازیکنانی افتخار میکنم.در ادامه گفت هر تیمی ارزو دارد چنین بازیکنانی در اختیار داشته باشد.من تک تک بازیکنان خود را ستایش میکنم.بازیکنان ما جوان و تاثیر گذار،بدون ادعا وغرور ،در کنار هم تاکتیک پذیر و حتی حالا میتوان گفت باتجربه هستند بدون شک همه ان ها الان از بهترین بازیکنان شهر حساب میشوند.تیم ما در دفاع و حمله مشکلی ندارد و در نبود هادی هم می بینید که هیچ کمبودی حس نمیشود.این برای ما مهم است که بازیکنان ما به این سطح از بازی رسیده اند و واقعا قهرمانی شهر برازنده ان هاست.

سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 11:27 ::  نويسنده : باشگاه امید

استقبال خوب تماشاگران از بازی دیشب....

 

در حالی که دیگر کمتر کسی برای تماشای بازی به سالن میرود دیشب استقبال خوبی از بازی شد که خود نشان از کیفیت بالای این بازی و جذابیت ان بود.

سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 11:9 ::  نويسنده : باشگاه امید

حاشیه های این بازی....

 

_قبل از اغاز بازی مجتبی ملکی با تک تک بازیکنان خود صحبت میکرد.

_داور از طرف تیم مقابل انتخاب شد.

_در همان دقایق اغازین چندین اشتباه از داور سر زد که بازیکنان تیم امید به شدت اعتراض داشتند.

_دقیقه 5 بازی امیر عبدالخانی به علت اعتراض اخراج شد.

_در اغاز نیمه دوم بین بازیکنان دوتیم برای قرار گرفتن در سمت راست زمین بحث های به وجود امد که بالاخره تیم امید به سمت چپ میدان رفتند.

_پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم امید علی فرهادزاده و امیر عبدالخانی به سمت مربی خود رفتند و اورا در اغوش گرفتند.

_پس از خطای شدید علی منصوری روی قاسم بازیکنان تیم امید به شدت اعتراض کردند.و قاسم را به بیرون زمین بردند.

_فرژاد خنیفر به علت اعتراض به داوری در دقایق پایانی اخراج شد.

سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 10:45 ::  نويسنده : باشگاه امید

بازهم درمقابل قدرت تیم امید به زانو درامدند....

 

دیشب تیم امید موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه 3بر1 در هم بکوبد.این بازی ساعت 22 دیشب در سالن حجاب اغاز شد.همان گونه که انتظار میرفت شاهد بازی بسیار زیبایی بودیم.در دقیقه 5 بازی بااخراج شدن امیر عبدالخانی و چهارنفره شدن تیم امید علی منصوری برای تیم مقابل گلزنی کرد ولی این شادی دودقیقه طول نکشید که علی فرهادزاده با یک شوت زیبا بازی را به تساوی کشاند.تیم امید که بازیکن جانشین نداشت مجبور به استفاده کردن از قاسم کعب مصدوم شد.نیمه اول بانتیجه تساوی به پایان رسید.نیمه دوم این بار در حمله همه جانبه ازتیم امید امیر عبدالخانی بایک شوت ناگهانی گل دوم را به ثمر رساند.حملات تیم امید ادامه دالشت که قاسم کعب با یک حرکت زیبا توپ را به اصغر ورمزیار رساند که این بازیکن برای سومین بار محمد حسنوند را تسلیم کرد.در دقایق پایانی علی منصوری بایک خطای بسیاربد قاسم کعب که خود مصدوم بود را سرنگون کرد که این بازیکن دیگر قادر به انجام بازی نبود.

بازیکنان تیم امید

1.کیانوش پناهی2.علی فرهادزاده 3امیرعبدالخانی 4.کامران دیناروند 5.اصغر ورمزیار 6.قاسم کعب

بازیکنان تیم مقابل

1.محمد حسنوند 2.علی منصوری 3.علی خنیفر 4.مهدی معتمد 5.علی بهروی 6.فرژاد خنیفر 7.اسماعیل پاپی

دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : باشگاه امید

هادی چنانی بازهم دراین بازی غایب است....

 

کاپیتان این تیم بازهم در این بازی غایب است.دیگر نفرات تیم امید دراین بازی حاضر هستند اما قاسم کعب مصدومیتی در مچ پا خود دارد که بازی کردن این بازیکن مشخص نیست.

دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : باشگاه امید

امشب شاهد بازی زیبایی خواهید بود....

 

ازساعت 22 امشب تیم امید از حریف خوب خود پذیرای می کند.گفته میشود که بازی جذابی خواهد بود.

چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 22:20 ::  نويسنده : باشگاه امید

پیروزی پرگل امید........

 

تیم امید در شبی که فقط 5 بازیکن دراختیار داشت بانتیجه 8 بر1 براحتی حریف خودرا شکست داد.نکته جالب راین بازی جای بود که تیم امید 5دقیقه اول بازی با چهار بازیکن، بازی می کردند تا این که قاسم کعب با تاخیری که داشت به میدان امد در این 5 دقیقه نتیجه بازی یک به یک مساوی بود وبا وجود چهارنفره بودن تیم امید صاحب میدان بود.در طول بازی چندبار درگیری لفظی بین بازیکن های دوتیم از جمله علی فرهادزاده و علی بهروی به وجود امد.برای تیم امید کامران دیناروند 3 بار،قاسم کعب و علی فرهادزاده هرکدام 2 بار و امیرعبدالخانی 1 بار گلزنی کردند.

بازیکنان تیم امید

1.جادری 2.علی فرهادزاده 3.امیر عبدالخانی 4.کامران دیناروند 5.قاسم کعب

دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 18:33 ::  نويسنده : باشگاه امید

جادری دروازبان امشب تیم امید...

 

باتوجه به غیبت کیانوش در این بازی، جادری دروازبان این تیم خواهدبود.

دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 18:27 ::  نويسنده : باشگاه امید

غیبت نیمی از بازیکنان تیم امید در بازی امشب ....

 

امشب تیم امید در حالی از حریف خود پذیرای می کند که نیمی از بازیکنان تاثیر گذار خود را در اختیار ندارد.باتوجه به فصل امتحانات دانشجوها غیبت این بازیکن ها ضروری به نظر می رسد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش و آدرس fcomid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

 
 
 
وبلاگافکت نوار وضعیت