پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : باشگاه امید

جشنواره گل در بازی دیشب...

 

تیم امید دیشب جشنواره گل به را انداخت و حریف خود را در هم کوبید.تیم امید در شبی که اصلا کار سختی پیشرو نداشت با یک بازی ارام و راحت توانست حریف خود را با نتیجه 14بر1 شکست دهد.در بیست دقیقه اول بازی هیچ گلی به ثمر نرسیده بود تا قاسم کعب با یک ضربه استادانه توپو از بالای دستان رضا برکی به کنج دروازه چسباند.در ادامه قاسم کعب 3بار دیگر و حسین محمدی و امید عبدالخانی هرکدام 3بار و علی فرهادزاده . کامران دیناروند هرکدام 2بار موفق به گلزنی شدند.این بازی کاملا یک طرفه و به میدانی برای تمرین تاکتیکی تیم امید تبدیل شده بود.

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : باشگاه امید

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به: ناوبری, جستجو
Futebol Salao Pan2007.jpg
 

تاریخچه فوتسال [ویرایش]

منشا شکل گیری فوتسال به شهر مونته‌ویدئوی اوروگوئه باز می‌گردد. در سال ۱۹۳۰، ژوان کارلوس سریانی، فوتبال ۵ نفره را برای مسابقات جوانان در YMCA پی‌ریزی کرد.[۲] فوتسال به سرعت در آمریکای‌جنوبی بخصوص برزیل محبوبیت پیدا کرد. بسیاری از بازیکنان بزرگ و مشهور فوتبال برزیل، از طریق کسب مهارت‌های رشته ورزشی فوتسال، سبک‌ها و متدهای خود را در رشته فوتبال گسترش دادند و این موضوع زمینه مطرح شدن آنها را به عنوان بازیکنان بزرگ فوتبال فراهم کرد. بازیکنانی مانند پله، زیکو، به‌به‌تو و سایر ستاره‌های فوتبال برزیل مهارت‌های خود را از طریق بازی در زمین‌های فوتسال و شرکت در این رشته ورزشی ترقی دادند. از آن هنگام، برزیل راه خود را به سوی مطرح شدن به عنوان قطب اصلی فوتسال جهان در پیش گرفت و اکنون مسابقات این رشته ورزشی تحت حمایت فیفا در سراسر جهان برگزار می‌شود.[۳]

اولین رقابت بین‌المللی فوتسال در سال ۱۹۶۵ برگزار شد، زمانی که پاراگوئه اولین جام آمریکای‌جنوبی را بدست آورد. ۶ جام دیگر در آمریکای‌جنوبی تا سال ۱۹۷۹ برگزار شد که برزیل پیروز تمامی این میادین بود. برزیل جایگاه خود را به عنوان قدرت برتر در اولین جام آمریکایی تا سال ۱۹۸۰ حفظ کرد و این جام را بار دیگر در سال ۱۹۸۴ بدست آورد.[۴]

قهرمانی فوتسال جهان

نخستین دوره قهرمانی فوتسال جهان با پشتیبانی FIFUSA (پیش از ادغام اعضای آن با FIFA در سال ۱۹۸۹)، در سائوپائولوی برزیل برگزار شد که با قهرمانی برزیل به پایان رسید. کامیابی برزیلی‌ها در دومین جام‌جهانی فوتسال در کشور اسپانیا و در سال ۱۹۸۵ تکرار شد اما در سومین جام‌جهانی در سال ۱۹۸۸ و در کشور استرالیا، برزیل مقابل پاراگوئه تن به شکست داد.

در سال ۱۹۸۹ فیفا پشتیبانی مالی مسابقات فوتسال را بدست گرفت و نخستین جام‌جهانی فوتسال با پشتیبانی فیفا در هلند برگزار شد. پس از آن، جام‌های‌جهانی در سال‌های ۱۹۹۲ در هنگ‌کنگ، ۱۹۹۶ در اسپانیا، ۲۰۰۰ در گواتمالا، ۲۰۰۴ در تایوان و ۲۰۰۸ در برزیل برگزار شد.[۵][۶][۷]

فوتسال در اروپا به عنوان عضو جدیدی از یوفا مطرح شده که محبوبیت و عمومیت یافتن آن مقدمه‌ای برای برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال اروپا شده‌است. اولین مسابقات قهرمانی، در فوریه ۱۹۹۹ در شهر گراندای اسپانیا برگزار شد و فینال پرشور و هیجانی داشت.

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : باشگاه امید

رضا برکی دوشنبه حریف تیم امید...

 

این هفته رضا برکی با تیمی به مصاف تیم امید می اید تا نوار پیروزی های تیم امید را قطع کند.رضا برکی به صراحت متقعد است که تیم ان پتانسیل شکست تیم امید را دارد و برنده این بازی خواهند بود.دور از انتظار به نظر می رسد اما باید پس از پایان بازی دید که چه نتیجه ای به دست می اید.

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : باشگاه امید

توپ تیم امید در ساک چه کسی بود؟؟؟!!!!

 

پس از پایان بازی هفته گذشته و اتفاقات ان بازی به طور شگفت اوری توپ تیم امید ناپدید شد.در شلوغی بعد از بازی که تماشاگران زیادیم امده بود توپ تیم امید به صورت خیلی خیلی خیلی تصادفی و اشتباها در ساک یک بازیکن رفت و ناپدید شد.اما خیلی زود این ساک معلوم شد که ساک کدام بازیکن است.توپ  تیم امید سر از ساک ع.م  دراورد و بعد از یک روز از ان گرفته شد.تاسف برای چنین فوتبالی که....

یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : باشگاه امید

پیشنهاد چند تیم به بازیکنان امید...

 

در حالی که کمتراز دو ماه به مسابقات جام رمضان شوش باقی مانده است چند تیم به دنبال گرفتن بازیکنان تیم امید هستند و پیشنهادهای خوبی هم به این بازیکنان داده اند.بازیکنان تیم امید با عملکرد بسیار خوب خود حالا از مهره های کلیدی برای هر تیم به حساب می ایند.اما بازیکنان متعصب این تیم فقط به قهرمانی دوباره تیم امید فکر می کنند.

دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : باشگاه امید

حضور پپ در این بازی در مقابل تیم خودش...

 

گفته می شود که مجتبی ملکی هم در این بازی که در فضای دوستانه انجام می شود حضور دارد.اما در ارنج تیم حریف به میدان می اید یعنی در مقابل تیم خودش قرار خواهد گرفت که می توان جذاب باشد.

دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : باشگاه امید

بازی تمرینی امشب تیم امید ....

 

تیم امید امشب در یک بازی کاملا تمرینی به میدان می رود.تیم امید بعد از چند بازی حساس امشب به دور از هیاهو مقابل یک تیم تمرینی قرار خواهد گرفت.گفته می شود بازیکنان مقابل از دوستان و هواداران این تیم هستند.

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : باشگاه امید

قدرانی تیم امید از حسین زهیری بازیکن تیم مقابل...

 

تیم امید از حسین زهیری به خاطر بازی و رفتار جوانمردانه در این بازی قدرانی کرد.این بازیکن در صحنه های مختلف بازی بازیکنان دوتیم را ارام می کرد. رفتار این بازیکن کاملا حرفه ای بود.

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : باشگاه امید

استقبال خوب تماشاگران از بازی های تیم امید ادامه دارد...

 

در این بازی تیم امید هم شاهد استقبال زیادی از تماشاگران بودیم بیش از صد نفر برای دیدن این بازی به سالن حجاب امده بودند تا شاهد این بازی باشند.واقعا بودن این همه تماشاگر در سالن بی سابقه بوده است.

سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : باشگاه امید

موضع گیری شدید تیم امید علیه علی منصوری...

 

تیم امید بعد از بازی به شدت علیه علی منصوری اعتراض کرد و از رفتار این بازیکن گله مند بود.این بازیکن بارها درمقابل تیم امید حضور داشته و می توان گفت در اکثر بازی ها چنین حاشیه های به وجود امده است.بازیکنان این تیم هم اعتراض زیادی به این بازیکن داشتند واز چنین شرایطی خسته شده اند و به شدت علیه این بازیکن موضع گرفتند و از این بازیکن می خواهند که دیگر ازاین تیم بگذرد و مقابل این نیاید.

سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : باشگاه امید

حاشیه های زیاد این بازی...

 

این بازی بازهم مثل بازی های قبل با این تیم حاشیه های زیادی داشت.درگیری بازیکنان دونیم که به خاطر خطای بد و رفتار بد علی منصوری به وجود امد.چیزی نمانده بود این درگیری به تماشاگران هم برسد و با ارام کردن جو توسط تعدادی از بازیکنان دوتیم این درگیری به پایان رسید.

سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : باشگاه امید

برد شیرین تیم امید در بازی دیشب

 

دیشب تیم امید در یک بازی دیدنی در حالی که هیچکدام از بازیکنان هجومی خود را در اختیار نداشت با نمایش یک بازی بسیار زیبا و تماشایی حریف خود را با نتیجه 4به2 شکست داد.این بازی از ساعت 23 در سالن حجاب اغازشد.همان دقایق ابتدایی تیم امید صاحب یک پنالتی شد که دروازبان این تیم احمد عمارنه بایک ضربه چیب تماشایی دروازه را گشود.چندیقه بعد امیر عبدالخانی با یه شوت زیبا دومین گل امید را زد.تیم امید در حالی که کاملا بر بازی مسلط شده بود با ضربه زیبای علی چنانی به گل سوم رسید تا کار را درهمان دقایق اول تمام کنند.در ادامه تیم مقابل یک گل را جبران کرد.چند دقیقه بعد علی منصوری خطای بسیار بدی روی علی چنانی بازیکن امید انجام داد که بازیکنان دوتیم باهم درگیر شدند.حدود 10دقیقه بازی متوقف شد.در ادامه هم علی فرهادزاده با یک شوت دقیق چهارمین گل این تیم امید را زد.در دقایق پایانی تیم مقابل صاحب یک پنالتی شد که حجازی دروازه را گشود.تیم امید در تمام دقایق صاحب توپ ومیدان بود و بازی ترکیبی و منطقی به نمایش گذاشت.هادی چنانی و قاسم کعب دو بازیکن هجومی این تیم دراین بازی غایب بودند.

بازیکنان تیم امید

1.احمد عمارنه 2.علی فرهادزاده 3.علی چنانی 4امیر عبدالخانی 5.کامران دیناروند 6.حسین محمدی

بازیکنان تیم مقابل:

1.صادق 2.حمود خنیفر 3.علی منصوری 4.حسین زهیری 5.حجازی 6.علی کثیر

دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم امید امشب از حریف خوب خود پذیرای می کند...

 

از ساعت 23 امشب تیم امید در سالن حجاب پذیرای حریف خوب خود خواهد بود.علی کثیر امشب تیم خوبی به مصاف تیم امید می اورد. بدون شک امشب  شاهد بازی دیدنی خواهیم بود.

شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم امید شوش در فروردین سال 1388 تاسیس شد.این تیم کاملا از صفر اغاز کرد و رفته رفته توانست با جذب کردن بازیکنانی سرشناس به یک تیم مدعی تبدیل شود.تیم امید درتابستان سال 91 بازیکنان خوبی به خدمت گرفت که میتوان گفت که کلید خوردن موفقیت های تیم امید بود.تیم امید در تابستان 1390 با بازیکنان جوان خود برای اولین بار در مسابقات شهرستان شوش قرار گرفت و توانست با شکست دادن تمام مدعی ها در اولین حضور خود در این مسابقات به مقام قهرمانی برسد و پس از دو سال جام را از تیم سایپا بگیرد و به تیم اول فوتسال شوش تبدیل شود.این تیم در حال حاضر تیم اول شوش بحساب می اید وبه دنبال افتخارات بیشتری هست.   

شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : باشگاه امید
نتایج کلی تیم امید در سالن 91
شماره           تیم مقابل         شرایط          زده      خورده      تاریخ      سالن     نتیجه

   1

           جریه      میزبان        6         3     91/1/7      حجاب     برد
   2         کشتی گیرا      مهمان        5         3    91/1/14    یادگار     برد
   3       محمد چنانه      میزبان        5         3    91/1/21    حجاب     برد
   4            پاس      میزبان        4         1    91/1/22    حجاب     برد
   5      مسجدنبی      مهمان        3         3    91/1/24    یادگار   مساوی
   6       شیفتگان      میزبان        9         2    91/1/28    حجاب     برد
   7      تیم اندیمشک      میزبان        9         3    91/2/4    حجاب     برد
   8     تیم اندیمشک          میزبان        8         4    91/2/11    حجاب     برد
   9          ابی راد      میزبان        6         3    91/2/18    حجاب     برد
  10           شیفتگان      میزبان        8         3    91/2/25    حجاب     برد
   11            چاویده      میزبان        5         5    91/3/1    حجاب   مساوی
   12           اپادانا      میزبان        5         3    91/3/8    حجاب      برد
   13        علی کثیر      میزبان        4         2    91/3/15    حجاب      برد
   14      امید ب(تمرینی)      میزبان        9         8    91/3/22    حجاب      برد
   15         رضا برکی      میزبان        14         1    91/3/29    حجاب      برد
   16     حسین زارعی         میزبان       16         4    91/4/12    حجاب      برد
   17    تیم از دزفول      مهمان       14         4    91/4/21  س دزفول      برد
   18     عراقی ها      میزبان        7         3    91/4/26    حجاب      برد
   19       کشتی گیرا      میزبان        5         4    91/4/28    موعود      برد
   20          رشنو      مهمان       10         2    91/4/29    موعود      برد
   21         ماندگار      مهمان        18         2    91/4/31    حجاب      برد
   22      حسین زارعی      میزبان        3         1    91/5/2    حجاب      برد
   23      فرشید رشنو      مهمان        14         7    91/5/3    حجاب      برد

 

 

                                                           تعداد بازی : 23

                                       برد:        21

                                       مساوی:         2

                                       باخت:           -

جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : باشگاه امید

استقبال بسیار خوب از این بازی....

 

مثل همیشه ازاین بازی تیم امید استقبال خوبی شده بود حدود صدنفر در سالن حضور داشتند و شاهد این بازی بودند.این استقبال نشان از کیفیت بازی این تیم و باعث افتخاراین تیم هست. 

جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم اپادانا بازهم حرفی برای گفتن در مقابل امید نداشت....

 

تیم امید در غیاب چندتا از بازیکنان و کاپیتان خودش با 5 بازیکن در مقابل تیم اپادانا قرار گرفت.تیم امید با یک بازی حساب شده و منطقی با نتیجه 5بر 3 اپادانا راشکست داد.برای تیم امید قاسم کعب 4 گل و علی فرهاد زاده یکبار گلزنی کردند.در اکثر دقایق بازی در اختیار تیم امید بود و می توان گفت که تیم اپادانا در مقابل قدرت تاکتیکی این تیم حرفی برای گفتن نداشت.رضا زبیدی و علی فرهادزاده در این بازی مصدوم شدند.علی فرهادزاده بازیکن متعصب این تیم قبل از بازی مصدومیتی داشت اما به میدان رفت و دوباره باخطاهای مکرر روی او مصدوم شد ودقایق پایانی بازی به شدت احساس درد میکرد و قادر به ادامه بازی نبود.تیم اپادانا قبلا هم دو بازی باتیم امید انجام داده بود که درهر دوبازی شکست خورده بود.

بازیکنان تیم امید:

1احمد 2.علی فرهادزاده 3.امید عبدالخانی 4.قاسم کعب 5.علی چنانی

 

جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : باشگاه امید

لیست بازیکنان کنار گذاشته شده تیم امید بزودی اعلام خواهد شد...

 

بزودی لیست نفرات کنار گذاشته شده این تیم اعلام خواهد شد.هر کدام از این بازیکنان به دلیلی کنار گذاشته شده است.

جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : باشگاه امید

قرعه کشی یا شیره مالی کردن مردم......

 

چندروز قبل قرعه کشی همه خوشحال بودند که با قول و قراری که مسولان داده بودند همه شاهد قرعه کشی سالم و درست می باشیم.همه راضی به نظر می رسیدند مسولان از این که این کار به بهترین نحو انجام خواهد گرفت صحبت میکردند.در ان روزها فضای خوبی ایجاد شده بود.

روز قرعه کشی رسید اما مثل اینکه بازهم اتفاقاتی پشت پرده افتاده هست همه انگشت به دهان مانده اند.اری باز این قرعه کشی کاملا ظاهری بود خیلی چیزا قبل از ان مشخص شده بود.باز افراد خاص از قبل از سانس های خود باخبربودند.

حالا همه از مسولان میپرسند چرا این چنین شد؟ پس ان قرعه کشم سالم چی شد؟  هیچ کاری از دست ان ها برنمی اید چون این ها جزء اون ادمای خاص نیستند.چون جزء فامیل ها و دوستان ان ها نیستند.چون شاید پولی ندارند تا کاری کنند.

سوال اینجاست ایا شخص توانایی نباید مسول چنین برنامه ای باشد که اینگونه نشود؟ ایا چنین شخص در شهر ما وجود نداشت؟ بازهم سر ادم های عادی بی کلاه ماند تا مسول قرعه کشی بعد از ان در مقابل اعتراض انها بگوید:{ گردنم کلفت است ایجور کردم شماهم می خواهید برید شکایت کنید...}

 

 

 

 

جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : باشگاه امید

این مسخرترین قرعه کشی ممکن بود....

 

این مسخرترین قرعه کشی بود که می توان انجام داد.قرعه کشی که سانس 18 به بعد به زحمت باید دران پیدا میکرد.ازبین 60 سانس ساعت های 18 به بعد در دو سالن یادگار و حجاب تنها 15 سانس در قرعه کشی بود.همچی کاملا معلوم بود.اقایان از یماه قبل از سانس خود باخبر بودند و میدانستند چه ساعتی هست.این عدالت مدیران ماست؟؟؟؟؟

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش و آدرس fcomid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

 
 
 
وبلاگافکت نوار وضعیت