پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : باشگاه امید

لیگ برتر فوتسال ایران جزء لیگ های برتر فوتسال جهان است

 

ترابیان: تهران ، تبریز ، ارومیه و اردبیل کاندیدهای میزبانی غرب آسیا هستند

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره رقابت های فوتسال غرب آسیا به نکات مهمی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رئیس کمیته فوتسال درباره میزبانی ایران در رقابت های غرب آسیا گفت: قدرت و اعتبار فوتسال ایران باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا میزبانی غرب آسیا را به ایران بدهد و ما هم درصدد هستیم به بهترین صورت این رقابت ها را برگزار کنیم. دیروز در فدراسیون فوتبال جلسه ای در این باره داشتیم و شهرهای تبریز، تهران ، ارومیه و اردبیل به عنوان کاندیداهای میزبانی این رقابت ها مشخص شده است.

وی ادامه داد: در هر حال منتظر هستیم تا کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا به کشورهای غرب آسیا نامه بزند تا این کشورها آمادگی شان را برای حضور در این رقابت ها اعلام کنند. کشورهای عراق، لبنان، اردن و قطر از کشورهای قدرتمند فوتسال هستند و مطمئنا دیگر کشورها در این رقابت ها شرکت خواهند کرد و من اطمینان می دهم شاهد برگزاری گرم این رقابت ها خواهیم بود.

ترابیان در پایان درباره لیگ برتر فوتسال گفت: معتقدم که یکی از بهترین لیگ های فوتسال جهان را در اختیار داریم و مطمئنا این لیگ پربار و خروجی خوبی دارد و اتفاقاتی که در آن می افتد مورد توجه جامعه فوتسال و رسانه هاست و داشتن یک تیم ملی قدرتمند ، منوط بر داشتن یک لیگ برتر پویا است. ما از کیفیت لیگ برتر فوتسال  راضی هستیم و مطمئن هستیم که جامعه فوتسال و کسانی که فوتسال را تعقیب می کنند از کیفیت لیگ برتر رضایت دارند.


چاپ [P]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش و آدرس fcomid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

 
 
 
وبلاگافکت نوار وضعیت